Automate your Marketing
with Womplify




 
Puteri Elaira's FotoPage

By: Puteri Elaira Eliza

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  >  >>]    [Archive]
Thursday, 14-Jun-2007 09:05 Email | Share | | Bookmark
Memocah Ompangan di Kampung Tongah (baco cam doraemon)

 
 
 
View all 13 photos...
Akhirnya.... pocah juo ompangan... syukur alhamdulillah....

setinggi-tinggi tahniah buat Ida dan Cik Rippin
toksah betunang lelamo, den, jedah mo citah dah lungguk an cuti ni ha... dah dikampungan cuti yg patut e tu utk sesamo kita ngondang ko, milih antah ko, ngontak tungku ko... kolo takat ngupeh bawang tu ko soh la Ana ko, Yati ko kan...

Ita sok... ko stendet Ta... buleh jadi tukang kipeh moh...

Da... sok kok ado jo gulai umbut anau an osah elok amek laa.. tekinyam woiii lamo tak ngaso tu... only on special occasion jo tu. Anau melampuh belakang Stano tu ha... Ku Jakpa tak maghah doh kolo ko tobang lam limo nam batang...

kok tak tu buleh jo den ofer nio kek Buyau tu ha... tompi jam ni sojak omak tak duk ghumah layi ni habih dihunggih e dek tupai... waima eh mumbang e pun tak tingga doh. bilo balik sebulan sekali tu kang ... melampa jo mumbang e bosa ibu jari ni ha kek umpun e tu... aa tu laaa... cam no la nak muek an nyo kan...

gamba ko ni Da... melampuh gak, tompi kan hari ni den aplot la tigo boleh ni dulu yo... sok gi ko den aplot layi... tak po doh kan... yg hari ni ha buek lopeh kempunan... yo dah ramai yo yang nelipun nanyo an mano to deh gamba ompangan pocah e...kekekke

to those non-philahdelpia speaking, mintak maaf la yo... its just philahdelphia day lah... nak buek camno kekkeke


Tuesday, 15-May-2007 07:44 Email | Share | | Bookmark
Potret

berdua lebih baik
discussion
lautan hati
View all 12 photos...
ketika melihat-lihat koleksi gambar-gambar yang pernah kuambil.... ada beberapa yang bercirikan potret... terasa ingin mengabadikannya di sini...


Monday, 16-Apr-2007 09:35 Email | Share | | Bookmark
Orked lah...

 
kelopak yang lebar tetapi sensitif dan mudah terkoyak
 
View all 5 photos...
Sebulan dua kebelakangan ini aku suka membeli sejambak orked dari pasar tani. Walau ia bukan bunga kegemaranku, tetapi ketahanannya sehingga tiga minggu adalah faktor yang kukuh selain aku suka melihat bunga hidup. Sekurangnya ada satu elimen yang mendamaikan di sudut ruang tamu yang sangat kosong.

tapi aku tak tau apa nama orked2 ni semua.... huhu


Tuesday, 6-Mar-2007 01:47 Email | Share | | Bookmark
Aurorans tiga serangkai...

manis.... weeewwwiiittt
selamat pengantin baru.... sempoii pengantin lama :p
tok wizra bersantap bahulu... epong sampai tegolek baco cito den
View all 7 photos...
Ini adalah kelas penulisan eksklusif kali kedua dari Abg Pat, bertempat di kediaman Panjialam di Seksyen Tujuh Bangi.

Aku suka gambar ni...



Thursday, 1-Mar-2007 01:42 Email | Share | | Bookmark
Pisang dari Pasar Tani

 
love this one, seperti ada 'muka' -mata, hidung & mulut
 
View all 4 photos...
Kebelakangan ini aku dan Nana selalu ke Pasar Tani Kelana Jaya setiap pagi Sabtu. Walaupun jaraknya jauh... tapi di sana aku puas...


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016 | Powered by Womplify

ns4008464.ip-198-27-69.net